Interjú Sinkler-Németh Zsófia-Petra kozmetikussal –  „A gyerekkori, kamasz lány most hálásan néz engem, hogy én segítek az önbizalomhiányos nő társaimon.”

Interjú Sinkler-Németh Zsófia-Petra kozmetikussal –  „A gyerekkori, kamasz lány most hálásan néz engem, hogy én segítek az önbizalomhiányos nő társaimon.”

Már gyerekkorában tudta, hogy kozmetikus szeretne lenni, és azóta sem hagyott alább – interjúalanyom Sinkler-Németh Zsófia-Petra kozmetikus – A Székely Mikó Kollégiumban érettségizett, majd az Újságirás szakon diplomázott a Kolozsvári Babes- Bolyai Tudományegyetemen. Ezután vágott bele a kozmetika elsajátításába.

Meggyőződésünk, hogy a kozmetikai szakma nem csupán a divat és a marketing által felkapott trendek világáról szól.

Mint szakmabeli, kíváncsian kérdeztem a szépségiparban dolgozó kollégámat a kozmetika rejtelmeiről.

Ebben próbálunk segíteni minden hozzánk érkező vendégünknek, és tanácsot kérőknek is egyaránt.

A kozmetikus pályafutásod első lépcsőfokain ismertelek meg, de szeretném, ha részletesebben beszélnél arról, hogy hogyan vágtál bele az egészbe, és mi motivált a kozmetikai pályára lépéshez?

Kezdhetem a történet elejéről? Mert az úgy vélem igen hosszas és untató válaszra sikeredne. Ám legyen belevágok. Legalább annyira őszinte leszek válaszaimban, amilyen őszinte és nyers igazságra vágyik egy tinédzser lány a legnehezebb időszakban.

13 évesen már bajusz szőkítésre jártam, sajnos serdülő korom első napjaitól problémám adódott azokkal a fránya hormonokkal.

Nagyon közhelyesen hangzik a mai világban, viszont akinek nem inge…hát nem is tudja magára venni. Egy ilyen időszak ’szimplán’ is megvisel egy serdülő lányt, viszont, ha még melle csapódik az úgynevezett ’huszár bajusz’ zsíros bőr, puffadás…maga a tömör gyönyör.

A belső problémákkal kezelés alá kerültem már fiatal kamasz koromban, viszont az esztétika, amely külső formátumban mutatkozik, mégis az a szemmel látható önbizalom romboló.

Ezen a ponton kozmetikushoz fordultam és mindig alig vártam jöjjön el az időpontom, hogy ’szabaduljak meg’ a magas tesztoszteron látszatától. Hamis képet kaptam, viszont egy új emberként léptem ki a szalonból.

Hogy összefoglaljam egy igen egyszerű válasszal szolgálhatok:

A gyerekkori, kamasz lány most hálásan néz engem, hogy én segítek az önbizalomhiányos nő társaimon.

Nyilván nem abból áll a napom, hogy bajszokat szedek, viszont én vagyok az oka annak, vagyis a 13 éves lány, hogy erre a pályára léptem, és a motivációm a tükörben van. Mert valahányszor belenézek, tudom, hogy szüksége van rám a nőknek.

Hol van a szalonod, mi a neve és hogyan lehet nálad időpontot foglalni?

Jelenleg teljesen egyedül dolgozom Sepsiszentgyörgyön, a cím Vasile Goldis utca 20.szám, 16-os tömbház, D-lépcsőház, 2-es lakrész. Leghamarabb telefonon lehet nálam időpontot foglalni. A számom: +40725388644.

 Ezenkívül Instragramon, Facebookon és WhatsAppon is lehet időpontot foglalni. A közösségi médián, mindkét részen az elérhetőségem: Sophiesticatedcosmetics. Várok szeretettel minden kedves szépülni vágyót!

Melyik a legkedvesebb kozmetikai kezelésed és miért?

Ha jól meggondolom, talán az arckezeléseket választanám, mivel abból rengeteg féle van, és nagyon gyakran újul, na meg a hozzá kapcsolódó folyamatosan trendibb szérumok, amelyekből nem lehet betelni.

A gyantázás, szemöldök-szempilla-laminálást soha nem lehet megunni. Ez egy becsapós kérdés, mivel mindegyik kezelés nagy kedvencem.

Milyen további terveid vannak a szakmai fejlődésedben? Szeretnél valamire specializálódni a kozmetikán belül, vagy tovább szeretnéd bővíteni?

Ebben a szakmában nincs olyan, hogy itt megállj. Folyamatos fejlődést igényel a szakma, mivel a szépségipar halad előre, és mindennel napirenden kell, hogy legyen egy szakmában dolgozó.

Nem muszáj mindent elvállalni, viszont ne kerülj olyan helyzetbe, hogy ne tudj hozzászólni a témához.

Természetesen rengeteg tervem van a jövőre nézve. Nem kívánok különösebben specializálódni valamire, viszont azt sem szeretném, hogy mindenben egy kicsit legyek jó. Egy két dolgot, ha jól kitanulok, itt gondolok a mikropigmentációs – púderes és szálas – szemöldök tetoválásra és arckezelésre – ennek több ágazatára, szerintem az több mint bőven elég.

Szerinted hatással van valakinek az önbizalmára az, hogy milyen állapotban van az arca?

Száz százalékosan igen. Ahogy az imént válaszoltam, a lányok ill. nők önbizalmára nagy hatással van az, ha bármi ’nem megszokott’ jelenik meg a bőrükön, főleg, ha az szembetűnő helyen van.

Milyen pozitív visszajelzéseket kaptál a vendégeidtől a kezelések után?

Nagyon hálás vagyok a vendégeimnek, hogy bizalmukat adták felém. A visszajelzés mindig pozitív volt, nagyobb lendületet kap az ember, ha elismerik a munkáját.

Mi az egyik legnagyobb szépségápolási mítosz, amivel gyakran találkozol, és mi a valóság?

Sajnos rengeteg hamis arcápolási rutint ’megetetnek’ reklámok által a befogadókkal.

Leginkább, a sok csoda krém, étrendkiegészítők meg az ehhez hasonló hamis reklámok.

Rengeteg oldalon szembejön velem is, hogy ha ezt használod csodás lesz a bőröd. Nem. Mindig minden kliensemnek elmagyarázom, hogy ezeket nem szabad elhinni.

Ha tiszta, egészséges fiatalos bőrt szeretnénk, ahhoz mi kell a legtöbbet tegyünk, nem várjuk a csodát és összevásárolunk minden hiper-szuper kozmetikumot, ha lehet annak nevezni.

Egészséges életmód, rendszeres testmozgás, hormonrendszer alapos kivizsgálása endokrinológus, nőgyógyász, belgyógyász által. majd, ha az eredmények is azt mutatják, hogy csak külsőleg lehet megoldani a problémát, a kozmetikus segíthet. A rendszeresség és a folyamatosság a kulcs az arctisztításban.

Rendszeres professzionális bőrápolás mellett lehetetlen, hogy ne köszönne vissza a bőr üdesége és egészséges mivolta. Nyilván nem elhanyagolandó az sem, hogy az arcápolási rutin minimum reggel és este a letisztítás és hidratálás legyen.

Milyen egészséges szépségápolási szokásokra hívnád fel az emberek figyelmét és milyen tanácsokat adnál nekik?

Nem szoktam túl bonyolítani. Ha problémás bőrről van szó, mindenképp az ahhoz mért krémeket javaslom. A két legfőbb dolog, amit muszáj alkalmaznia minden arcápolási ruti-érdeklődő: Alapos tisztítás! Reggel és este. Hidratálás, C -vitamin szérum, és víz vagy gél alapú krémek, melyeket teljes mértékben magába tud szívni a bőr.

A rendszeres professzionális arctisztítás könnyebbé teszi az otthoni arcápolási rutinokat. Hogy miért? Minél tisztább és ruganyosabb a bőr, annál jobban befogadja a kozmetikumokat.

Szeretnél valamit még üzenni az olvasóknak?

Szeressétek magatokat csajok! Ennyi a lényeg.

Hozzászólás a(z) “Interjú Sinkler-Németh Zsófia-Petra kozmetikussal –  „A gyerekkori, kamasz lány most hálásan néz engem, hogy én segítek az önbizalomhiányos nő társaimon.”” bejegyzéshez

  1. A bőröd: 5 érdekesség, amit talán eddig még nem is tudtál róla – Good Look Daily

    […] Olvasd el az interjút Zsófival: Interjú Sinkler-Németh Zsófia-Petra kozmetikussal –  „A gyerekkori, kamasz lány most hálá… […]

    Kedvelés

Hozzászólás